TreeTop Online gebruikt de meest geavanceerde onlinebeveiligingssystemen om u een maximale bescherming te garanderen van uw tegoeden en uw gegevens.
De encryptiesystemen en intrusiedetectiesystemen beantwoorden aan de strengste marktstandaarden. Zo kunnen we de cliënten van TreeTop Asset Management Belgium optimale confidentialiteit garanderen.
Alle gegevens en documenten worden bewaard met het oog op duurzaamheid. We behandelen uw privéleven en uw persoonlijke gegevens met de grootst mogelijke zorg en in alle vertrouwelijkheid.
Bij het openen van een rekening ontvangt elke klant zijn login en TreeTop-digipas om toegang te krijgen tot zijn TreeTop Asset Management Belgium-rekeningen.
Elke digipas bij TreeTop Asset Management Belgium wordt geblokkeerd zodra er drie opeenvolgende foutieve pogingen zijn om een bevestigingscode in te voeren. Op geen enkel moment worden persoonlijke gegevens (naam, adres, enz.) gecommuniceerd aan derden, behalve in de gevallen vermeld in de Algemene Voorwaarden van TreeTop Asset Management Belgium, om de goede werking van uw activiteiten mogelijk te maken.
Als klant van TreeTop Asset Management Belgium - beursvennootschap naar Belgisch recht - worden uw tegoeden beschermd door het garantiesysteem voor deposito's, voor een maximaal bedrag van 100.000 euro voor de tegoeden in deposito en maximaal 20.000 euro voor de financiële instrumenten.
Het systeem voor de garantie van deposito's, ook het 'Beschermingsfonds voor deposito's en financiële instrumenten' genoemd, komt tussen als een kredietinstelling, beursbedrijf of ander beleggingsbedrijf niet meer in staat is om zijn verplichtingen na te komen bij zijn cliënten.
Bij in gebreke blijven van de instelling, biedt het fonds voor deposito's en financiële instrumenten u een dubbele bescherming:
Aarzel niet om onze Service Desk via e-mail of telefoon te contacteren
Richt uw klacht schriftelijk aan de "Compliance officer" op het volgende adres: TreeTop Asset Management Belgium, Frankenstraat 79 in 1040 Brussel.
We sturen u binnen de 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. We zullen uw klacht analyseren en u een gedetailleerd antwoord bezorgen binnen de maand na de ontvangst ervan, op voorwaarde dat de klacht volledig en precies is.
Als u meent geen voldoende antwoord ontvangen te hebben van onze kant, kunt u voor een klacht rond beleggingsproducten en -diensten contact opnemen met de Ombudsman voor de financiële sector: Bemiddelingsdienst Banken – Krediet – Beleggingen, North Gate II, Koning Albert II-laan 8, B-1000 Brussel (www.ombudsfin.be of [email protected]).
De bemiddelingsdienst kan dan oplossingen suggereren om uw geschil te regelen. Bij gebrek aan akkoord over de voorgestelde oplossingen kan elke partij het geschil voor een bevoegde rechtbank brengen.
Voor deze informatie, zal u doorverwezen worden naar de website van de TreeTop-groep
Doorgaan